Crosstourer info

 Testy a predstavenia

CZ/SK


História

  • 2012 - prvá verzia modelu.
  • 2014 - motocykel dostal vylepšený komfort a trochu sa vyvinula jeho existujúca technológia. Honda pridala voliteľnú reguláciu krútiaceho momentu, ktorá umožňuje jazdcovi vybrať tri rôzne úrovne ovládania krútiaceho momentu motora a výsledného pohonu zadného kolesa; systém sa dá aj vypnúť. Šesťstupňová prevodovka Honda DCT dostala softvérové vylepšenia, aby poskytovala intuitívnejší a prirodzenejší výkon (hlavne správne radenie pri jazde do kopca a z kopca). Namontované boli aj samvypínateľné smerovky Honda. Nakoniec bolo upravené sedadlo, aby sa zvýšilo pohodlie jazdca a uľahčil sa dosah na zem, a do štandardnej výbavy sa dostal kľúč zapaľovania s dizajnom "vlny".
  • 2015 - Motocykle z roku 2015 boli prvé, ktoré mali dvojfarebnú schému strieborno-čiernu s červeným pruhom a bielo-čiernu so zlatým pruhom.
  • 2016 - Pre rok 2016 sa model CT stal kompatibilným s normou EURO4 a dostal zvýšenú praktickosť s ľahko nastaviteľným čelným sklom, 12V zásuvkou a tromi úrovňami režimu S vo verzii DCT. Tak isto dochádza k úprave prednej kapotáže, ktorá je dizajnovo nepatrne rozdielna, mení sa však zrejme uchytenie štítu (štíty ako Givi a Puig od tohto ročníka na Crosstourer nesedia)
  • 2017 - Pre rok 2017 boli k dispozícii dve nové farby.  Zvyšok stroja zostal nezmenený.
  • 2020 - posledný rok výroby.

Technické údaje a stránky


Doplnky


Hlava riadenia



Nastavovacia matica (číslo 4 na diagrame). Utiahnuť na 45 Nm, otočiť riadidlá doľava a doprava, až na doraz 5-krát, aby sa usadilo ložisko. Znovu utiahnuť na 45 Nm.

Poistná matica (číslo 6 na diagrame). Po inštalácii novej poistnej podložky na vrch nastavovacej matice utiahnuť poistnú maticu rukou. Podržať nastavovaciu maticu na mieste a utiahnuť poistnú maticu nie viac ako o štvrť otáčky, kým sa drážky nezarovnajú s výstupkami na poistnej podložke. Ohnúť jazýčky poistných podložiek do drážok na poistnej matici.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára