- Motor musi byt zohriaty, najlepsie tesne po jazde, ale nesmie ist ventilator.
- Klucikom vypnut motor.
- Podrzat tlacitko D (prepinac D/N) a zaroven zapnut zapalovanie. D drzat kym nezhasne oranzova kontrolka chybovych hlaseni motora.
- Ak sa na indikatore zaradeneho prevodoveho stupna ukaze male, alebo velke pismeno L, tak je motor prilis studeny a treba ho najskor zohriat (vid. bod 1.).
- Ak sa nic na indikatore prevodovky nezobrazi (t.j. nesvietia D ani S a nic neblika, tak stlacat v rychlej sekvencii prepinac D/N v tomto poradi: D D N D N
- Za normalnych okolnosti ked je prevodovka pripravena na inicializaciu spojky tak sa zobrazia obe pismena rezimu prevodovky D a S a na indikatore prevodoveho stupna blika ciarka (pomlcka?) v 2 sek. intervale.
- Nevypinat zapalovanie, nastartovat motor bez pridavania plynu a nechat bezat na volnobehu.
- Po uspesnej inicializacii (u mna to trvalo par sekund) D aj S aj blikajuca ciarka zhasnu. Ak sa tak nestane, alebo ciarka blika v 0.5 sek intervale, tak sa inicializacia nepodarila a treba opakovat cely proces od bodu 2.
- Klucikom vypnut motor.
- Znovu, uz normalne nastartovat a vyskusat ci funguje radenie prevodov.
Od: motorkari.cz
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára