piatok 22. apríla 2022

Ak DCT neradí

  1. Motor musi byt zohriaty, najlepsie tesne po jazde, ale nesmie ist ventilator.
  2. Klucikom vypnut motor.
  3. Podrzat tlacitko D (prepinac D/N) a zaroven zapnut zapalovanie. D drzat kym nezhasne oranzova kontrolka chybovych hlaseni motora.
  4. Ak sa na indikatore zaradeneho prevodoveho stupna ukaze male, alebo velke pismeno L, tak je motor prilis studeny a treba ho najskor zohriat (vid. bod 1.).
  5. Ak sa nic na indikatore prevodovky nezobrazi (t.j. nesvietia D ani S a nic neblika, tak stlacat v rychlej sekvencii prepinac D/N v tomto poradi: D D N D N
  6. Za normalnych okolnosti ked je prevodovka pripravena na inicializaciu spojky tak sa zobrazia obe pismena rezimu prevodovky D a S a na indikatore prevodoveho stupna blika ciarka (pomlcka?) v 2 sek. intervale.
  7. Nevypinat zapalovanie, nastartovat motor bez pridavania plynu a nechat bezat na volnobehu.
  8. Po uspesnej inicializacii (u mna to trvalo par sekund) D aj S aj blikajuca ciarka zhasnu. Ak sa tak nestane, alebo ciarka blika v 0.5 sek intervale, tak sa inicializacia nepodarila a treba opakovat cely proces od bodu 2.
  9. Klucikom vypnut motor.
  10. Znovu, uz normalne nastartovat a vyskusat ci funguje radenie prevodov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára